10.05.2011

Stoisko Południowego Koncernu Węglowego SA na targach „Dom i Otoczenie” (06-08.05.2011r) w Tarnowie, oraz tydzień później na podhalańskich targach „Budownictwo, Instalacje, Wnętrza” spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem zwiedzających. Pojawiły się pytania o dostępność węgla, ceny, możliwość transportu oraz sieć dealerską.

Wydział Marketingu i Reklamy zorganizował stoiska ze ściankami i roll-upami reklamowymi, stojakami na oferty i ulotki reklamowe. Nie sposób było przejść po hali wystawienniczej, aby nie zauważyć logo Południowego Koncernu Węglowego Grupy TAURON. W czasie targów rozdano setki cenników, ofert jakościowych i informacji o PKW SA, lokalizacji sieci handlowej i kruszywach. Na stoisku znajdowały się także słoje z węglem (JARET® oraz Orzech II).

Największym zainteresowaniem cieszyło się jedanak konfekcjonowane paliwo JARET PLUS® prezentowane w workach firmy PHU ADAMEX A. Kosowski z Podolsza. Z rozmów przeprowadzonych z osobami odwiedzającymi stoisko spóki wywnioskować można, iż teren wschodniej części województwa małopolskiego (rejon tarnowski) oraz południowy (Podhale) jest rynkiem bardzo chłonnym jeśli chodzi o paliwa do kotłów retortowych. Duża liczba nowych instalacji grzewczych w tym rejonie oparta jest na paliwach selekcjonowanych takich jak JARET PLUS®.Pracownicy Pionu Handlowego przekazali wiele informacji na temat samego paliwa JARET PLUS®, jak i całego systemu jego produkcji i nadzoru jakościowego.

Zwiedzający miejscowi mieszkańcy oraz liczni przyjezdni kojarzyli do tej pory TAURON tylko i wyłącznie z energetyką, oraz z rachunkami za prąd. Dużo osób nie kryło zaskoczenia, że w Grupie TAURON są także Zakłady Górnicze. Wiele osób po raz pierwszy usłyszało o tym, iż w Jaworznie i Libiążu funkcjonują kopalnie węgla. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszył się magazyn Grupy TAURON „Polska Energia”.
Oddziaływanie targów na zwiedzających oraz pod kątem promocji Południowego Koncernu Węglowego jak i Grupy TAURON oraz sieci dealerskiej należy uznać za udane i spełnione. Imprezy były doskonale rozreklamowane w prasie, telewizji, internecie oraz na licznych tablicach i plakatach w okolicy, ulotkach. Tegoroczne edycje targów spotkały się z dużym uznaniem zarówno firm jak i zwiedzających. Tegoroczna oferta była ciekawa i urozmaicona. Na obydwu wystawach prezentowało się po kilkadziesiąt firm. Organizator – Agencji „Promocja” z Wadowic – podał oficjalne dane, iż na terenie Hali Sportowo – Widowiskowej „Jaskółka” Zakładów Azotowych w Tarnowie zaprezentowało się ponad 60 wystawców, zaś targi odwiedziło ponad 3 tysiące osób. A były to pierwsze tego typu targi w tym mieście. W Miejskiej Hali Lodowej w Nowym Targu na odbywające się po raz szesnasty Targi Podhalańskie przybyło 7 tysięcy zwiedzających, a udział w nich wzięło ponad 90 wystawców.

Zdjęcia i tekst Adam Trębacz

Grafiki
Ustawienia plików cookies