23.04.2012

W dniach 23-25.03.2012r. odbyła się wiosenna edycja Podkarpackich Targów Budownictwa, Ogrzewania i Instalacji. Jak podaje organizator - Firma Międzynarodowe Targi Rzeszowskie, w Hali Widowiskowo-Sportowej „Podpromie” w Rzeszowie zgromadziło się 300 wystawców. Należy dodać, iż podkarpackie targi budowlane są jednymi z największych przedsięwzięć wystawienniczych tej branży w Polsce. 

 

Południowy Koncern Węglowy promował swoje produkty na zupełnie nowym stoisku, które wzbudziło spore zainteresowanie ze strony zwiedzających oraz przedstawicieli lokalnych mediów. Innowacyjny design naszego  stoiska targowego przygotowany został zgodnie z wymaganiami wizerunkowymi obowiązującymi w Grupie TAURON. Nowe stoisko powstało dzięki obserwacjom  poczynionym w trakcie zeszłorocznych targów, w których uczestniczyli przedstawiciele koncernu. Aby sprostać rosnącym wysokim standardom marketingu wystawienniczego postanowiono powierzyć jego wykonanie firmie specjalizującej się w zabudowie stoisk wystawienniczych. 

Stoisko na którym znalazły się:  przyciągające wzrok grafiki reklamowe, oferty i ulotki informacyjne przyciągały licznych zwiedzających.  Wzbogacone było próbkami węgla, w tym również węgla konfekcjonowanego JARET PLUS®, które wzbudziło spore zainteresowanie wśród odwiedzających stoisko. W czasie targów rozdano setki cenników, ofert jakościowych i informacji o spółce i lokalizacji sieci handlowej. Pojawiły się liczne pytania o dostępność węgla, jego jakość i ceny a także opinie o przedstawicielach sieci handlowej. Zwiedzającym przekazano również liczne drobne upominki z logo Południowego Koncernu Węglowego, które cieszyły nie tylko najmłodszą grupę gości stoiska.

W ciągu trzech dni targowych halę wystawową odwiedziło blisko 20 tysięcy ludzi. Zwiedzający targi mieszkańcy województwa Podkarpackiego oraz liczni przyjezdni z sąsiednich województw kojarzyli TAURON głównie z energetyką. Wiele osób nie kryło zaskoczenia, że w Grupie TAURON są także zakłady górnicze.

Oddziaływanie targów na zwiedzających oraz pod kątem promocji Południowego Koncernu Węglowego, Grupy TAURON oraz sieci dealerskiej należy uznać za bardzo udane  i spełniajace nasze oczekiwania.

 

                                                                                                                                                                                         Adam Trębacz

Grafiki
Ustawienia plików cookies